Enda en grunn til å bruke mobildeksel

Er du en av dem som låner bort mobilen din til barna for å få et minutts stillhet? For å samle tankene og komme til hektene? De får en stund med Angry Bird på mobilen, mens du kan nyte en kopp kaffe og la alle være fornøyde.

Mobilen din er ny og relativt dyr. Du merker krangelen om mobilen begynner å ta seg opp og det kan ende i full katastrofe. Visste du at deksel og etui til iPhone 13 Pro Max er en superbillig forsikring for å ta vare på mobilen din på?

Husk på den fine teknologien

Med iPhone 13 Pro Max har du 6,7 tommers skjerm som tillater super-ømfintlig scrolling. Selv om den er vannavstøtende, så vet man ikke hva barna kan finne på. Selv om du får fred for en stakket stund, så er det ikke sikkert du vil like en knust skjerm.

Skjermbeskytter i tynt glass

Dette glasset kommer med en klistret flate som man kan feste på skjermen. Da vil man unngå farlige situasjoner der barna bare skulle vise den til den sultne hunden. Skarpe gjenstander er en direkte fare mot iPhone 13 Pro Max.

Beskyttende glass er formet slik at dekselet går fint på utsiden. En besparelse for din økonomi. De sier sitat: Pass på å ta vare på dine eiendeler, og å utføre reparasjoner og vedlikehold dersom nødvendig. Da slipper du å kjøpe det på nytt

Få de pausene som gir deg overskudd

For det kan bli ganske hektisk med småbarn som er høyt og lavt store deler av døgnet. Selv på natten får du ikke tatt deg en høneblund. Sikre mobilen så den i hvert fall overlever dagen. Det vil du ikke angre på.